Świąteczny Elementarz


































Zakończyłam świąteczny elementarz. Muszę przyznać, że tworzenie go sprawiało mi dużą frajdę. Z pewnością kiedyś jeszcze pokuszę się o zrobienie podobnego projektu, pomimo że obowiązek codziennego zamieszczania ilustracji nie jest rzeczą błahą. Chociażby z powodu bezlitośnie pędzącego czasu. 
Successfully I finished my Christmas "ABC-book". This project brought me a lot of fun and pleasure and I'm sure it was not the last one. Thanks for visiting!

7 komentarzy:

  1. Obserwowałam wszystkie czasy i chyba nie nadążyłam z komentowaniem, ale dobrze, że połączyłaś wszystko w jedną całość i mogę jeszcze raz się przyjrzeć. Miałaś naprawdę oryginalny pomysł i być może podchwycę go za rok :) Nie obrazisz się? Jestem pełna podziwu dla tej uroczej prostoty Twojego stylu, oczywiście w dobrym znaczeniu tych słów. Poniekąd mnie inspirujesz ;) Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tfu... miało tam być "obserwowałam wszystkie wpisy" ;) Wybacz

    OdpowiedzUsuń
  3. These look great - will this book be available in the U.S.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunately my alphabet exists only on my blog but I'm happy that you like it.

      Usuń
  4. wspanialy pomysl, swietne rysunki Kasiu! teraz tylko wydrukowac ten alfabet swiateczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/1/13 22:06

    Zebrane na tle literek wygląda bardzo profesjonalnie i zarazem zabawnie. Święta ... świetna zabawa ... świetny rezultat. Gratuluje Kasiu (KW)

    OdpowiedzUsuń